wtorek, 22 września 2009

Mody do SV2

Nadszedł dzień w którym naszła mnie dzika chęć zamieszczenia ponad 500 MB danych z różnymi modami do gry SexVilla 2. Możecie je znaleść po prawej stronie bloga na samej górze. Są tam wypisane i podzielone na grupy poszczególne modyfikacje. Są także dołączone zdięcia do wielu plików tam zamieszczonych. Jak narazie są one wszystkie na zwykłym hostingu plików


chomikuj.pl, jednak są zabezpieczone hasłem i trzeba potwierdzić swój wiek. Zastanawiam się aby także czerpać z tego drobną korzyść więc póki co jeśli by ktoś był zainteresowany badaniem owych modyfikacji, a jest ich dość sporo to niech się ta osoba skontaktuje ze mną. Zapewniam, że kontakt nie jest trudny ;] Chcieć to móc... Mam nadzieję, że będziecie także w stanie mi pomóc i ocenić ile jest warte 500 mb wielu modów ściaganych mozolnie ze strony w przeciagu około pół roku. Mam nadzieję, że usłyszę tylko normalne podpowiedzi rześkich użytkowników ;x, a już wkrótce nowa masa plików, ale tym razem dowiecie się za jakiś czas co to będzie xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na luzie ;e